Cupcake butik: Oreo pop - elkészítés receptje 2. változat

2013. március 9., szombat

Oreo pop - elkészítés receptje 2. változat

Fehércsokis Oreo keksz (Oreo pop) - változtatás a receptben

 

Tavaszi színben az Oreo pop-ok

A minap, mikor nekiálltam Oreo Pop-ot (Oreo sütinyalóka) gyártani, elgondolkodtam valamin.. Minek is vagdalom ketté a kekszeket, mikor tudvalevő, hogy minden 5-ik darabnál "selejt" keletkezik?? Erre jött egy gondolat, hogy mi lenne, ha csak így, ahogy van, beledugnám óvatosan a sütinyalóka pálcikát (vagy hurkapálcikát). Igen ám, de a krém keménysége miatt ez nem jöhetett össze (plussz 1 selejt..:)), így beraktam a mikróba 5db-ot, kb 10 másodpercre, hogy kicsit megpuhuljon a krémréteg. Nekigyürkőztem újra, és lássatok csodát, a pálcikám gyönyörűen bebújt a két keksz közé. Azért itt sem árt az óvatosság ám! :) De törés nem volt, és a macera is kevesebb. A gőz felett felolvasztott fehércsokiba belemártottam a pálcikát, és benyomtam a korábbi lyukba.  Persze ezután ugyanúgy mennek a fagyasztóba kicsit lehűlni, mint a Cake pop golyók. 
Így az Oreo Pop-okat mostantól a következő recepttel készítem, íme a képek:


Hozzávalók az Oreo Pop elkészítéséhez

Lyukat csinálok a pálcikával a mikrótól megpuhult krémbe

A pálcikát belemártom a felolvasztott fehércsokiba, és belenyomom a lyukba

Kész a pálcikázás, mehetnek a nyalókák a fagyasztóba!

Fehércsokiba bártott Oreo Pop zöld curdíszben

Fehércsokis Oreo pop színes cukorkákba mártva, némi csillogással
Rózsaszínűre színezett cukor, és némi csillogás
Oreo Pop becsomagolva :)
Rózaszínnel színezett fehércsokis Oreo Pop

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése