Cupcake butik: Fondanttal díszített csokis cupcake

2013. március 4., hétfő

Fondanttal díszített csokis cupcake

Fondant rózsás cupcake

Fondant csokis cupcake ajándékba

 Ezeket a cupcakek-et kedves rokonainknak, és barátainknak vittük, szintén ezen a hétvégén.. Hát a péntek így elég húzósra sikeredett :) De a megajándékozottaknak nagyon tetszett a doboz tartalma ;)
A fondant alatt Csokoládés krémsajtos krém bújt meg. Ezt a krémet gyermekkorom kedvenc sajtja ihlette, nem tudom ki emlékszik rá, de volt egy fajta Maci kockasajt (vagyis háromszög), ami csokis volt. Imádtam.. aztán eltűnt, mint a gyerekkor ;)

A csokis krémsajt receptje:

Hozzávalók
  • 200g ét- és tejcsokit vegyesen
  • 400g krémsajtot 
  • 150g átszitált porcukor

A kétfajta csokit felolvasztottam gőz felett, majd hagytam picit lehűlni. Ezalatt a krémsajtot kikevertem az átszitált porcukorral, majd hozzáöntöttem a felolvadt csokit
Ezután betettem a hűtőbe, míg elmentem a lányokért az oviba, azaz kb. 2 órára.



A muffinok közepét kiskanállal kivájtam, nem sokat, csak épp hogy. Miután lecsekkoltam, elég masszív e a krém, habzsákba töltöttem, és csillagcsővel a végén rányomtam a középen lyukas csokis muffnokra.

A fondantot kinyújtottam, és kör alakú szaggatóval kiszaggattam, és ráhelyeztem a már cupcakek-re. A díszítés ezután következett, s még a végén némi csillámporral szórtam meg, hogy ragyogjanak :)
(A díszeket előre el lehet készíteni, ezzel sok időt lehet megspórolni..)

Fondant csokis cupcake-ek
Fondanttal díszített cupcake-ek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése