Cupcake butik: Cupcake party - asztaldekoráció

2013. március 29., péntek

Cupcake party - asztaldekoráció

Szuper pink parti asztal

Most a torták és cupcake-ek mellett egy kicsit másról írok, remélem nem bánjátok.
Ahogy keresem az új ötleteket és recepteket, az idehaza szokatlan megoldásokat, rátaláltam valamire, amivel kicsi hazánkban én még nem találkoztam.. Első látásra szerelem volt: a tökéletes parti!
Legyen az gyerekzsúr, vagy egy kamasz buli, lánybúcsú, névnap.. akár egy évforduló, vagy bármi amit ünneplünk, és ami fontosabb, bármi, ami szokatlan. Ami új. Ami szemet gyönyörködtet a maga színes és vidám kellékeivel.. és igen, a dekoráció mellett minden ott van az asztalon, ami kell: cupcake, sütinyalóka, nyalánkságok mind mind harmóniában.
Őszintén. Ha valaki nekem ilyen meglepit készítene szülinapomra... hát nekem minden ajándéknál többet érne...
Nektek mi a véleményetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése