Cupcake butik: Citromos cupcake recept felturbózva

2013. március 18., hétfő

Citromos cupcake recept felturbózva

Hogyan lesz a citromos Cupcake-ből epres?

Korábbi bejegyzésemet, amit a Citrusos cupcake-ről írtam, egy kicsit átvariáltam, és így született meg az Epres cupcake receptje. Annyit tettem, hogy elővettem az utolsó csomag epret a fagyasztóból, hagytam kiolvadni, lecsepegtettem, majd kevés (kb. az eper 10%-a) cukorral felfőztem. Párat rottyant, és kész, hagytam teljesen kihűlni. Ezután összekevertem a citrusos cupcake krémmel.. Hát valami isteni lett! A citrusos ízvilág és az édes eper íz... Ha jön az eperszezon, ne hagyjátok ki! :)

(Tipp: A muffin tetejéből egy kiskanállal szedek ki egy keveset, így a krém nem csak a muffin tetejére kerül, hanem a közepébe is. Még finomabb :) )


Epres cupcake

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése