Cupcake butik: Cupcake díszítés - máshogy

2013. április 5., péntek

Cupcake díszítés - máshogy

Hogy lehet máshogy cupcaket díszíteni?

Találtam egy videót, ami ugyan ismét nem magyar nyelven van, de sebaj, mert a lényeg a látvány! Ha nem akarod hallani, le is halkíthatod a géped! :)
Néha bajlódunk, hogy is kell a cupcake-et enni, hiszen valljuk be, azért a krémmel együtt elég magas :) Hazánkban az ilyen sütiket villával esszük nem? Na de egy cupcake-et villával?! Főleg, ha társaságban vagyunk: egyem le a krémet először? Vagy próbáljam meg átharapni? :)
Íme, aki csak egyszerűen úgy szeretné enni a cupcake-et mint egy normál sütit,  annak aki már unja már a muffinokat csillagcsővel feltölteni, vagy éppen nincs otthon fondantja, annak ezek a muffin vagy cupcake díszítési technikák kedvére valók lesznek!





4 megjegyzés:

  1. Szia! De örülök, hogy rád találtam, még csak 1- 2 bejegyzést néztem át, de nagyon klassz az oldalad!! :) Én is szeretek muffint sütni, gyors, és finom. Ha ilyen könnyen díszíthető, még jobban fogom szeretni, szuper ez a videó. :) Nagyon jó ötlet ez a blog, csak így tovább! Ja, és az álmodozás csoda jó dolog, kívánom, hogy váljon valóra az álmod!! :) Most pedig átlapozom a blogod. Jövök máskor is! :) Csilla

    VálaszTörlés
  2. Szia Csilla! Nagyon köszönöm, és örülök neki, hogy tetszik az oldalam! Igyekszem újabb ötletekkel és receptekkel jönni :) Kellemes sütögetést! Mi is imádjuk a cupcake-et! :D

    VálaszTörlés
  3. Bármíj furán is hangzik én csak mostanában hallottam a cupcake-ről, és még soha sem készítettem ilyet pedig nagyon tetszik,de sajnos nem tudom a receptet nem találom sehol.Ha valaki megtudná adni azt megköszönném!!!
    Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Niki! Az oldalamon nagyon sok receptet találsz, keresgélj a címszavak között, balra fent! Remélem segítettem, és sikerülni fog az első cupcakeed :)
      Üdv,
      Cupcake butik

      Törlés