Cupcake butik: Az ELSŐ Szülinapi partim ;)

2013. április 20., szombat

Az ELSŐ Szülinapi partim ;)

Én kicsi pónim parti dekoráció és desszertasztal


Én kicsi pónim parti dekoráció
Végre végre végre! Nagy mérföldkőhöz értem.., ismét egy lépéssel közelebb kerültem új célomhoz. Egy héttel ezelőtt lehetőségem nyílt rá, hogy elkészítsem életem első szülinapi dekorációját és sütiasztalát! Hetek óta készültem rá, gyűjtöttem az anyagokat, hogy minden tökéletes legyen, hogy örvendezzen a kis ünnepelt és a gyerekhad :) Ez azt hiszem sikerült.. már ezért megérte!! 

A dekoráció személyre szabott, kézzel készült. A parti témája ez esetben a 6 évesek egyik nagy kedvence, Én kicsi Pónim, varázslatos barátság mese. Minden erre épült, a torta, a cupcake-ek, a sütigolyók és a díszek,s az egyéb kiegészítők, mint papírtányérok és szalvéták, az üvegek feliratozása, vagy a köszönő ajándékok. Nagy élmény volt mind az elkészítés, mind a helyszíni dekoráció, de a legnagyobb öröm az a meglepetés a gyerkőcök arcán!

Ezúton is köszönöm a családnak, akik engedték, hogy elengedjem a fantáziámat, és kibontakoztathassam a bennem rejlő kreatív hajlamot :), s barátnőmnek és fotósomnak, akik segítettek, hogy minden időben a helyére kerüljön!
Remélem ezzel elindult valami, és nem várat magára sokat a következő parti! :)



A desszertasztal

Sütinyalóka felirattal

Én kicsi pónim asztalterítékek

Felcímkézett üvegek

Szivárvány színű cukorkák

Szivárványos cupcake-ek

Köszönő ajándékcsomagok
Én kicsi pónim torta




Nagy volt az öröm..

4 megjegyzés:

  1. Csúcs vagy, Marcsi! Nagyon ügyes! Jövőre hozzánk is jöhetsz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖSZI Vivien!! Figyelj, nyitott vagyok, megbeszélhetjük :) ..amúgy meg te is nagyon klasszul megcsináltad a lányokét!! :)

      Törlés
  2. Klassz lett minden! Nagyon ügyes vagy! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés